Sibiu

Anunt Diamant Euroinstal

Euroinstal Sibiu - Euroinstal este un jucător important în domeniul instalațiilor termice, sanitare și de ventilație.
https://euro-instal.ro

Importanta unui sistem POS eficient si potrivit afacerii noastre

Detalii anunt

Telefon
0729905555
Categorie
Anunturi contabilitate
Modificat
acum 1 an si 2 luni
Vizualizari
549

Voteaza & Distribuie

Prezentare anunt

Importanta unui sistem POS eficient si potrivit afacerii noastre

De cativa ani, traversam timpuri despre care nu am fi crezut vreodata ca le vom trai: pandemie, razboi, stari de alerta si urgenta. Totusi, aceste timpuri ne-au invatat sa ne repliem si sa ne reinventam ca antreprenori si companii, mai ales pe cei din domeniul HoReCa, poate cei mai loviti, dar si cei care au trebuit mereu sa fie in pas cu schimbarea. Managerii din domeniul HoReCa au invatat sa-si eficientizeze activitatea, iar solutiile specializate nu le sunt straine deloc, motiv pentru care, am decis sa aducem in discutie ce fel de sistem POS le-ar fi cu adevarat util sau dupa ce criterii sa fie atenti sa il aleaga.

Ce este un sistem POS?

Pe scurt, acronimul „POS” vine de la „point of sale” (punct de vanzare) sau „point of purchase” (punct de cumparare). Sistemul POS este locul in care o vanzare are loc. Intr-un magazin, acest lucru poate insemna hardware-ul si software-ul combinate in asa fel incat sa va permita sa acceptati plati. Aceste componente hardware si software pot include o casa de marcat, un scaner de coduri de bare, un terminal POS pentru acceptarea platilor, software cloud pentru a va ajuta sa va organizati si sa gestionati stocurile, sa imbunatatiti relatiile cu clientii si multe altele.

Pentru asta, va prezentam astazi, 6 aspecte esentiale pe care un manager ar trebui sa le aiba in vedere la momentul achizitiei.

1. Sistemul POS trebuie sa fie adaptat corect afacerii dumneavoastra

Asa cum stim deja, nu toate solutiile IT sunt la fel, dupa cum una singura nu are cum sa fie tot ceea ce va doriti dumneavoastra. Desigur, exista diverse aplicatii software, special concepute in functie de particularitatile si nevoile fiecarei afaceri sau nise de activitate, fie ca vorbim despre o solutie pentru un magazin, restaurant, fast-food cu livrare la domiciliu, salon de infrumusetare, centru spa, sala de fitness, piscina etc, solutii care sunt un real ajutor pentru aceste activitati. Pentru a alege cel mai potrivit sistem, trebuie sa comparati, sa incercati sa intelegeti ce vi se potriveste cel mai bine, ce folosesc alti manageri sau alte afaceri similare cu dumneavoastra. Implicit, si functiile sistemului POS pot fi concepute si adaptate in concordanta sau pe parcurs.

2. Sistemul POS trebuie sa fie usor de utilizat

Piata este foarte generoasa cand vine vorba despre sisteme POS, de aceea, in cautarea dumneavoastra veti remarca multiple diferente intre solutiile disponibile. Nu este usor sa alegeti, dar varietatea este totusi un mare beneficiu. Indiferent ce solutie alegeti, asigurati-va ca furnizorul va ofera nu doar produsul in sine, ci si serviciile de instalare, instruirea personalului in utilizare si suport tehnic, pentru a va bucura din plin de beneficiile tehnologiei POS in afacerea voastra. Altfel, puteti sa va treziti pe parcurs cu probleme pe care nu le puteti rezolva, iar cei care vor oferi suport tehnic poate nu sunt la indemana.

In cazul in care, in urma discutiei cu echipa Scribsoftware veti gasi solutia potrivita afacerii dumneavoastra, noi va vom fi mereu la dispozitie cu tot ce tine de instalare, suport tehnic si impreuna, vom adapta solutia in functie de specific si necesitati. De asemenea, ulterior, ori de cate ori aveti intrebari sau intampinati dificultati in utilizarea aplicatiei, puteti apela cu incredere la departamentul de suport tehnic Scribsoftware.

3. Sistemul POS trebuie sa ofere solutii care se pot personaliza

Un sistem POS adecvat ar trebui sa va ofere urmatoarele functii, precum si libertatea de a le adapta la specificul afacerii voastre:

  • functiile necesare pentru un proces rapid si eficient de vanzare, fara erori la casa de marcat sau cumparatori nervosi asteptand la coada;
  • functii de gestiune, pentru un inventar corect si la zi, astfel incat sa aveti in orice moment o evidenta clara a produselor din stoc;
  • functii de fidelizare, precum posibilitatea de inregistrare a clientilor, creand astfel o baza de date ce include adresa de email, numar de telefon, istoricul comenzilor, punctele bonus acumulate si alte informatii utile, pe care le puteti folosi in campanii de marketing;
  • functii de up-selling, care sa stimuleze cresterea incasarilor si sa motiveze personalul;
  • acces din multiple conturi de operare, cu diverse niveluri de autorizare: vanzator, supervisor, manager etc.;
  • eliberarea bonului fiscal & facturare;
  • rapoarte complexe asupra activitatii din magazin / restaurant / salon: ce produse sau servicii sunt cele mai cautate, in ce interval orar si in ce zi a saptamanii se inregistreaza cele mai mari vanzari, incasarile pe produs, categorie de produse, ora, vanzator, ce produse din stoc trebuie suplimentate curand, ca sa stiti ce comenzi trebuie trimise pentru achizitii, ce rezultate au avut promotiile implementate etc.

Daca aveti nevoie de un instrument pentru optimizarea procesului de vanzare, stimularea personalului, fidelizarea clientilor, cresterea incasarilor si sprijinirea managementului in a tine afacerea sub control si a lua cele mai bune decizii, deja l-ati gasit. Contactati-ne cu incredere!

4. Sistemul POS trebuie sa se poata integra cu solutiile utilizate sau cele care se vor achizitiona

Fie ca utilizati deja un anumit software de contabilitate, o solutie CRM sau alta aplicatie de Business Intelligence, optati pentru un sistem POS care sa se poata integra cu acestea, pentru a nu crea alte probleme, iar investitiile dumneavoastra sa devina inutile si sa nu va poata ajuta sa ajungeti acolo unde va planificati.

5. Sistemul POS trebuie sa ne ajute in atingerea obiectivelor de marketing si management

Functiile up-selling au rolul de a ne ajuta concret in cresterea vanzarilor si sa va motiveze echipa, programele de fidelizare atragand clienti noi si pastrandu-i aproape, iar rapoartele va asigura o imagine corecta de ansamblu privind afacerea si va permit sa luati decizii informate si in timp real, lucru extraordinar de folositor in orice afacere.

6. Sistemul POS trebuie sa fie usor de instalat

In momentul in care ati trecut de discutii si ati achizitionat un sistem POS, primul pas este sa comunicati cu firma cu care ati colaborat in gasirea sistemului, deoarece tehnicienii si specialistii acesteia sunt singurii care pot sa va ofere informatii avizate despre functionaliti, sa va indrume spre solutia potrivita pentru afacerea voastra si sa o adapteze apoi conform cerintelor si nevoilor dumneavoastra. Solutiile de la Scribsoftware sunt utilizate zi de zi de o clientii nostri, ajutandu-i sa-si organizeze activitatea si sa devina mai performanti si mai profitabili. Daca sunteti in cautare de o solutie fiabila si adaptabila, dar si de o echipa pe termen lung, va stam la dispozitie si ne-ar bucura sa avem o discutie si sa va fim de ajutor.

Anunt Diamant Produse Curatenie

Produse Curatenie in Sibiu - firma PFS Cleaning comercializeaza produse de curatenie pentru casa, birou si masina (solutii de spalat parchetul, solutii de spalat gresia, solutii de spalat faianta, solutii pentru plastic, solutii pentru masina). LIVRAREA SE FACE PRIN CURIERAT.
https://produsecuratat.ro/shop/